Sommar i en sekund

Släng dig i väggen vintern! Sommaren är bäst- ingen protest!

Idag till exempel har jag varit och haft det mysigt på Backaplan. Jag behöver svarta fnaskskor som man kan ha till vardags och som inte ska kosta så mycket så jag gick en second handrunda där. Min skörd blev dock mycket mager, för att inte säga obefintlig. Jakten får gå vidare.

Jag har även sett en kändis idag, nämligen den frapperande vackra El Perro Del Mar, som i likhet med yours truly kollade in Acnerean. När jag var i Fräckestan förra veckan såg jag ingen kändis. Det var synd, jag hade hoppats på i alla fall Magnus Uggla.

Förutom dessa två saker har jag besökt gymmet varpå jag drabbades av en sån djup hunger att jag var tvungen att laga riktig mat. Valet föll på gnocchi som jag avnjöt med chèvre och körsbärstomater. Snabbt och delikat.

I nya nöjesguiden finns en liten men väldigt fin bild. Jag gör som Maja Lundgren skulle gjort och tolkar den som ett personligt budskap till mig. Kanske borde man klippa ut den?
Allmänt | |
#1 - - pelle:

asså lo. nu får du ta och blogga lite.

Upp