They Tell You How to Live. And They Take Away the Reason


Mård Olofsson har under veckan nått ett nytt lågvattenmärke med denna vurm för kärnkraften. Bedrövligt och förkastligt. Vi måste störta dig Mård! Du och dina anhängare kommer få stå i kö till sjukhuset när folket gjort slarvsylta av er.

Jag och M är betydligt mer progressiva och har bestämt oss för att investera i ett nytt ekologiskt biopolymermaterial. Materialet är baserat på naturlig råvara och är förnyelsebart och bionedbrytbart. Materialet är en plast. Jag älskar plast! M och jag har identifierat en stor marknad för ekologisk plast i vår omvärldsbevakning och vägen till rikedom tycks vara spikrak. M läser aktieskolan och gör en strategi över hur vi ska kapitalistköpa oss fram till en eh, moralisk förmögenhet.


Min inbox  är full av översvämning. Jag svarar allt oftare numera att tyvärr kan jag inte hjälpa till med det du ber om. Sen raderar jag.


Nu ska jag på möte med bland andra Bävern och Kanindamen. Full fart mot Hackebackeskogen.

Allmänt | |
Upp