She's Missing and I'm Lost

Det är så mörkt i Skrattande Fosskarens fönster, flitens lampa lyser inte längre med sitt varma sken. Inget är sig likt nu när hon är borta. Jag saknar henne som öknen saknar regn. Jag hoppas hon snart kommer åter till våran gata och skänker glädje, analys och skönhet till kvarteret.

En sak som Skrattande Fosskaren och jag tycker man kan göra för världen är att hjälpa till med mikrolån till utvecklingsländer. Vi gör det här.

Jag och Äldre Berusad Dam har kommit över ett parti reflexer med periodiska systemet på. Väldigt fräcka och snygga. Vi gav en till Shoulder när vi träffa på honom. Han blev glad och knöt genast fast den i rocken. Vi har bestämt att vi ska ge dem till killar som vi tycker om och sen blir det lättare för oss att följa efter dem i mörkret.

I helgen fyllde min farza år. Vi var hemma i föräldrahemmet och hängde, jag syskonen och alla syskonbarnen. Sen hittade syskonbarnen linjaler och började slå på undertecknad som fick fly i plågor likt en pryglad träl.

Allmänt | |
Upp