Facts of Life

Äldre Berusad Dam är hemma från Mexico igen. Hon är så bruvn så jag kände inte igen henne. Hon säger hon kommer emigrera till Mexiko inom kort. Allt är tydligen bättre där. Vi har smidit en del planer nu, nästa år kommer bli så kul!

Idag fikade vi på kåren och jag fick för mig att jag skulle vara lite wild & crazy och passade på att beställa en "jullatte". Den visade sig innehålla en sliskig julessens. ÄBD sa att hon inte gillar essens. Jag gillar inte heller essens. Det var 23 kronor som inte förvaltades väl, ty denna jullatte var fullständigt odrickbar. Men en doer måste chansa ibland. Det är chansningen i sig som är det värdefulla, inte resultatet. Detta är jag och ÄBD helt på det klara med och vi ska sålunda börja dokumentera våra chansningar i ett exceldokument nästa år.

Allmänt | |
Upp