Sexual Healing

En dålig sak som har hänt: tekniska högskolan vill inte betala för att jag ska åka till Spanien i oktober. Vad ska jag då göra i oktober? Sitta på min stol och stirra tomt in i skärmen? Som nu i augusti.  Nu ska jag surfa på platsbanken på arbetstid.

Jag och Äldre Berusade Damen vet att det är viktigt att bara göra saker som är sexiga. Här är vår lista på sexiga saker man kan göra: 

-handlägga
-köpa ett lock bärs
-kolla på ensam mamma söker
-läsa kvällskurs

Vi har även en lista på osexiga saker man kan göra men den kan vara känslig och lämpar sig mer för att diskuteras internt. Man minns ju debaclet och de sårade känslorna den där gången jag bloggade om att det var ute med auberginefärgat hår.

Note to self: sluta gå på såna dära modepartyn. Det är så nervigt .

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Jag måste börja köpa bärs lockvis och inte styckvis, och att jag också borde gå en kvällskurs. Resten har jag redan klarat av. Kommer också att ta dig åt sidan en dag och diskutera det osexiga, så att man vet. Du och ÄDB är ju alltid så himla kloka.

#2 - - Esmelon:

ja, alltså, det där var jag. Jag blev namncensurerad.

#3 - - Le fosskare qui rit:

Men det här kan väl för guds skull inte vara det sexiga? Är det empiriskt underbyggt? Isåfall hänger en gammal folklivsforskare inte med nuförtiden.

Upp